Καλώς ήρθατε στο Psycho-logos
Λ. Καλαμακίου 35, Άλιμος, T.K 17455
Τ210 98 51 817

ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ

Η Μαργαρίτα Ατσιδάκου είναι λογοθεραπεύτρια. Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο  τμήμα Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πάτρας. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων που αφορούν την ειδικότητα της λογοθεραπείας (π.χ. διαταραχές αυτιστικού φάσματος, τραυλισμός κ.ά). Συμμετέχει στο ερευνητικό πρόγραμμα  του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών “ΘΑΛΗΣ – Επίπεδα διαταραχής του λόγου ελληνόφωνων ατόμων με αφασία: σχέσεις με ελλείμματα επεξεργασίας, εγκεφαλική βλάβη και προσεγγίσεις θεραπείας”. Είναι συνοδός παράλληλης στήριξης.


Η Τζωρτζίνα Δούρου είναι λογοθεραπεύτρια. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πατρών. Έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων και εποπτείες που αφορούν την ειδικότητα της λογοθεραπείας (αρθρωτικές – φωνολογικές διαταραχές, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή – SLI, δυσπραξία, Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος κ.ά.). Έχει παρουσιάσει εργασίες στα πλαίσια των σπουδών της σε συνέδριο στο εξωτερικό και έχει δημοσιευμένες περιλήψεις σε διεθνή περιοδικά. Έχει εργαστεί σε πρωινές και απογευματινές δομές που χρησιμοποιούν τις μεθόδους παρέμβασης A.B.A., P.R.T., PECS, TEACCH . Είναι συνοδός παράλληλης στήριξης.


Η Ηλιάνα Κόρμαλη είναι εργοθεραπεύτρια, απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθήνας. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων γύρω από τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και έχει εργαστεί με τον αντίστοιχο πληθυσμό. Έχει επιπλέον παρακολουθήσει σεμινάρια σχετικά με τη ΔΕΠ-Υ, τη δυσγραφία, τη Διαταραχή Αισθητηριακής Επεξεργασίας κ.ά. Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευσή της στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα. Μέχρι σήμερα παρακολουθεί ομαδικές και ατομικές εποπτείες.


Ο Κωνσταντίνος Ποδιάς είναι λογοθεραπευτής. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Τμήμα Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Ιωαννίνων. Έχει εργαστεί ως εθελοντής Κοινωνικής Πρόνοιας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού σε δομές για ενήλικες και παιδιά. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια και ημερίδες στην ειδικότητα του λογοθεραπευτή (τραυλισμός, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, προβλήματα ακοής, νοητική υστέρηση). Είναι συνοδός παράλληλης στήριξης.


H Γιάννα Σταυρακάκη είναι ειδική παιδαγωγός. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος  Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του  Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Ειδική Αγωγή του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Διαθέτει πιστοποιημένη γνώση στη χορήγηση των διαγνωστικών εργαλείων Αθηνά Τεστ, Πρωτόκολλο Λογοπεδικής Αξιολόγησης Σχολικής Ηλικίας (ΠΛΑΣΗ) και στη χρήση οπτικών μέσων παρέμβασης (Κοινωνικές ιστορίες – Οπτικοποιημένη συζήτηση). Επίσης, έχει παρακολουθήσει εκπαίδευση σχετικά με την παρέμβαση στις μαθησιακές δυσκολίες παιδιών με ΔΑΦ.Έχει εργαστεί ως εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης και έχει συμμετάσχει εθελοντικά  σε δομές πρώιμης παρέμβασης και αποκατάστασης  παιδιών με ΔΑΦ καθώς και σε ομάδες κοινωνικών δεξιοτήτων  ατόμων με αναπηρία.


Η Κατερίνα Στέργιου είναι ψυχολόγος. Αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια εκπαιδεύτηκε στο τετραετές κλινικό πρόγραμμα συστημικής-οικογενειακής θεραπείας. Ολοκληρώνει την εξειδίκευσή της στη Συστημική Ψυχοθεραπεία. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια και ημερίδες στην ειδικότητα του ψυχολόγου . Έχει εργαστεί στα Παιδικά χωριά SOS και εθελοντικά με παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες.


Η Ειρήνη Χαβατζίογλου είναι εργοθεραπεύτρια με εξειδίκευση στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (SI). Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο  τμήμα Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων που αφορούν την ειδικότητα της εργοθεραπείας {μέθοδος TEACCH,  μέθοδος Πρώιμης Παρέμβασης PORTAGE, Λειτουργική Οπτομετρία, επισκόπηση Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών, χρήση του Αναπτυξιακού Ερωτηματολογίου Προσαρμοστικής Αντίδρασης ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ – ΠΡΑΞΗ – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ,  χρήση αξιολογητικών εργαλείων Οπτικής Αντίληψης όπως το Developmental Test of Visual Perception, Second Edition (DTVP-2), Developmental Test of Visual-Motor Integration (VMI), Test of Visual-Perceptual Skills (TVPS) κ.ά.}. Αρθρογραφεί στο περιοδικό ειδικής αγωγής EDUSpecial (3μηνιαία έκδοση).

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookies.

Privacy Settings saved!
Ρυθμίσεις Απορρήτου

Όταν επισκέπτεστε μία ιστοσελίδα, μπορεί να λάβει κάποιες βασικές πληροφορίες από τον browser σας, κατά βάση υπό τη μορφή cookies. Εδώ μπορείτε να ρυθμίσετε τη συγκατάθεσή σας σε όλα αυτά.

Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί στα συστήματά μας.

Χρησιμοποιούμε το WooCommerce ως σύστημα αγορών. Για επεξεργασία καλαθιού και παραγγελίας θα αποθηκευτούν 2 cookies. Αυτά τα cookies είναι απολύτως απαραίτητα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν.
  • woocommerce_cart_hash
  • woocommerce_items_in_cart

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες