Καλώς ήρθατε στο Psycho-logos
Λ. Καλαμακίου 35, Άλιμος, T.K 17455
Τ210 98 51 817

ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΑΣ

Η Μαργαρίτα Ατσιδάκου είναι λογοθεραπεύτρια. Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο  τμήμα Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πάτρας. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων που αφορούν την ειδικότητα της λογοθεραπείας (π.χ. διαταραχές αυτιστικού φάσματος, τραυλισμός κ.ά). Συμμετέχει στο ερευνητικό πρόγραμμα  του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών “ΘΑΛΗΣ – Επίπεδα διαταραχής του λόγου ελληνόφωνων ατόμων με αφασία: σχέσεις με ελλείμματα επεξεργασίας, εγκεφαλική βλάβη και προσεγγίσεις θεραπείας”. Είναι συνοδός παράλληλης στήριξης.


Ο Μιχάλης Ασλανίδης είναι εργοθεραπευτής. Είναι απόφοιτος από το τμήμα εργοθεραπείας του Queen Margaret University, Edinburgh. Εργάζεται με παιδιατρικό πληθυσμό ενώ έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων που αφορούν την εργοθεραπεία αλλά και διάφορες διαταραχές (Διαταραχές Αυτιστικού φάσματος, Διαταραχή της αισθητηριακής επεξεργασίας, ΔΕΠ-Υ κ.α). Επίσης παρακολουθεί ατομικό πρόγραμμα εποπτειών. Είναι συνοδός παράλληλης στήριξης.


Η Τζίνη Κυριακού είναι λογοθεραπεύτρια. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Τμήμα Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Ιωαννίνων. Έχει παρακολουθήσει εποπτείες και σεμινάρια σχετικά με την ειδικότητά της (αρθρωτικές – φωνολογικές διαταραχές, λεκτική δυσπραξία, Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή κ.ά) Έχει εκπαιδευτεί σε μεθόδους όπως η εντατική αλληλεπίδραση, η χρήση ΜΑΚΑΤΟΝ, SIMATA, Social Stories κ.ά. Είναι συνοδός παράλληλης στήριξης.


Η Ελευθερία Μανουρά είναι ψυχολόγος (αρ. αδείας 1071727). Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και συνεχίζει την εκπαίδευσή της στην συστημική ψυχοθεραπεία στο Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ).
Έχει παρακολουθήσει σειρά εξειδικευμένων επιμορφωτικών σεμιναρίων και έχει εργαστεί με πληθυσμό παιδιών, εφήβων και ενηλίκων ως ψυχολόγος και ως συνοδός παράλληλης στήριξης στον ιδιωτικό τομέα.


Η Πανωραία Ξυδάκη είναι ειδική παιδαγωγός και φιλόλογος.  Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και παρακολουθεί το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Frederick. Διαθέτει πιστοποιημένες γνώσεις στην Αξιολόγηση και Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών (Μέθοδος Α. Μαυροειδή). Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων σχετικά με την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών σε μαθητές με αυτισμό, Δ.Ε.Π.Υ., νοητική υστέρηση κ.ά. και βιωματικά σεμινάρια (Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα-Χάρις Καρνέζη). Παράλληλα, παρακολουθεί το Ετήσιο Μεταπτυχιακό  Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική Παιδοψυχολογία (ΚΕ.ΣΥ.ΘΕ). Εργάζεται από το 2016 στην ιδιωτική εκπαίδευση ως φιλόλογος και ειδική παιδαγωγός, καθώς και ως συνοδός παράλληλης στήριξης.


Η Ελένη Παντελέου είναι ψυχολόγος (αρ.αδείας 208203-16/03/21). Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές σπουδές της στο Τμήμα Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ το 2020 και πρόκειται να ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές σπουδές της στο τριετές Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Κλινικής Ψυχολογίας στο ΕΚΠΑ. Παράλληλα, συνεχίζει την εκπαίδευσή της στην ψυχοδυναμική ψυχοθεραπεία.
Έχει παρακολουθήσει σειρά εξειδικευμένων εκπαιδευτικών σεμιναρίων και έχει πιστοποιηθεί στη χρήση και την χορήγηση ποικίλων ψυχομετρικών/ψυχοδιαγνωστικών εργαλείων. Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος σε πληθυσμό παιδιών, εφήβων και ενηλίκων σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.


Ο Κωνσταντίνος Ποδιάς είναι λογοθεραπευτής. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο Τμήμα Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Ιωαννίνων. Έχει εργαστεί ως εθελοντής Κοινωνικής Πρόνοιας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού σε δομές για ενήλικες και παιδιά. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια και ημερίδες στην ειδικότητα του λογοθεραπευτή (τραυλισμός, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, προβλήματα ακοής, νοητική υστέρηση). Είναι συνοδός παράλληλης στήριξης.


Η Ειρήνη Χαβατζίογλου είναι εργοθεραπεύτρια με εξειδίκευση στη μέθοδο της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (SI). Έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο  τμήμα Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων που αφορούν την ειδικότητα της εργοθεραπείας {μέθοδος TEACCH,  μέθοδος Πρώιμης Παρέμβασης PORTAGE, Λειτουργική Οπτομετρία, επισκόπηση Διάχυτων Αναπτυξιακών Διαταραχών, χρήση του Αναπτυξιακού Ερωτηματολογίου Προσαρμοστικής Αντίδρασης ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ – ΠΡΑΞΗ – ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ,  χρήση αξιολογητικών εργαλείων Οπτικής Αντίληψης όπως το Developmental Test of Visual Perception, Second Edition (DTVP-2), Developmental Test of Visual-Motor Integration (VMI), Test of Visual-Perceptual Skills (TVPS) κ.ά.}. Αρθρογραφεί στο περιοδικό ειδικής αγωγής EDUSpecial (3μηνιαία έκδοση).


Η Αγγελική Χαροκόπου είναι ψυχολόγος (αρ. αδείας 10581/24-10-2006). Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών το 2006. Ολοκλήρωσε το διετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Κλινική Διάγνωση και Αξιολόγηση» στο Athenian College . Έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευσή της ως Σύμβουλος Συστημικής Προσέγγισης στο Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ) και συνεχίζει την εκπαίδευσή της στην Οικογενειακή θεραπεία.
Έχει παρακολουθήσει σειρά εξειδικευμένων πιστοποιημένων εκπαιδευτικών σεμιναρίων στη διάγνωση και θεραπεία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων.
Από τον Φεβρουάριο του 2007 έως και σήμερα έχει εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα ως υπεύθυνη για την ψυχολογική εκτίμηση και ψυχοθεραπεία παιδιών, εφήβων, ενηλίκων (ατομική και ομαδική) και τη συμβουλευτική γονέων. Έχει επίσης εργαστεί ως υπεύθυνη ψυχολόγος σε Ιδιωτικό Νηπιακό Σταθμό (2007-2020).